Kim Danielsen stopper i bane el udvalget
Bane el udvalget __________________________________________________________________________________________
Referatet kan læses HER
Midtsjællands Mini Racing Club har meddelt at de ønsker at aflyse det i kalenderen optaget løb DK CUP mvh Bane El udvalget _________________________________________________________________
Årets sidste udedørs DM løb blev afholdt I weekenden i Hillerød. 42 var tilmeldt så der var langt op til masser af race her sidst på sæsonen.
I LeMans klassen var de hurtige drenge med deres nye Xray biler igen til start. Claus Ryeskov var I Spanien og kører EM I Nitro så Dennis Hassing have lånt hans bil og kørte en 2. plads hjem, lidt af en Xray dominans der satte sig på de 5 første pladser.
Alle finaler var utrollige spændende og der var virkerlig noget godt race for puplikum at se på, der blev kørt rigtig tæt og masser af dueller. Nok noget af det mest spændende race vi har set i lang tid kan denne klasse levere.
Hustigste mand til sidt blev Jacob Lund.
LeMans Top3:
$ 1. Jacob Lund
$ 2. Dennis Hassing
$ 3. Martin Lava
Patrick Folman kom godt varm efter EM I LargeScale og kunne gøre rent bord med en sejer.
Dagens højdespringer på siges at være unge Pelle Culmsee der kun efter 4 gange på banen lørdag med sin TC bil kunne kører sig ind på 4. Pladsen.
TC ProStock Top3:
$ 1. Patrick Folman
$ 2. Frederik Broløs Mikkelsen
$ 3. Søren Boy Holst
Johnsen og Holm leverede ren opvisning med deres TC Modified biler. Mange havde slet ikke set så hurtige biler på en store bane før og det gav et sus i maven når de fik frit spil ned at langsiden for alle. Johnsen kørte en tid på 14.808 hvilket er meget tæt på de hurtigste 1/10 nitrobiler til seneste race.
TC Modified
$ 1. Micheal Johnsen
$ 2. Lars Holm
I F1 klassen var der også lidt nye til start.
Christian Lehm gjorde rent bord som hurtigste mand med sin TOP racer. Også LS TC kører Ole Jacobsen var til start og kørte en flot 4. Plads hjem i en lånt bil.
F1 Top3:
$ 1. Christian Lehm
$ 2. Johnni Lyng
$ 3. Søren K Andersen
FunnyRacing var lidt tyndt besat til dette race men kampe I top3 var hard mellem Hassing, Kok og Mathies.
FunnyRacing Top3:
$ 1. Rene Kok
$ 2. Lars Mathiesen
$ 3. Dennis Hassing
De Danske Mestre 2014
LeMans Top3:
$ 1. Dennis Hassing
$ 2. Martin Lava
$ 3. Johnni Lyng
F1 Top3:
$ 1. Johnni Lyng
$ 2. Søren K Andersen
$ 3. Martin Lava
FunnyRacing Top3:
$ 1. Lars Mathiesen
$ 2. Rene Kok
$ 3. Steffen Njor
TC ProStock Top3:
$ 1. Frederik Broløs Mikkelsen
$ 2. Søren Boy Holst
$ 3. Nicolai Nielsen
DMSU bane el siger tak for en fantastisk sommer sæson og vi glæder os allerede til vinter sæsonen 2014/2015. Løbskalender arbejdes det pt. på og bliver offentliggjordt hurtigst.
Husk dialog møde i September! Tilmeld dig HER
De varmeste sommer hilsener
På trods af en noget skit vejrudsigt, blev et rigtigt godt DM4 afholdt i tørvejr på Næstveds flotte bane.
Danish LeMans Serie kom godt fra start i weekenden. De flotte racere så rigtig godt ud på banen i ægte LeMans stil på den store Greve bane. Vel mødt til næste afdeling af Danish LeMans Serie i Glostrup 18. Maj. Dennis Hassing
DMSU DM1 Bane el
Vejret kunne ikke være bedre til årest første DMSU afdeling af DM i bane el. Løbet blev afholdt på det flotte ænlæg i Greve. Dagen bød på rigtigt godt race, og et stort deltagerantal, lover rigtigt godt for sæsonen.
Pro Stock
11. Frederik Broløs Mikkelsen
12. Søren Boy Holst
12. Christian Lehm
F1
11. Johnny Lyng
12. Søren K Andersen
13. Martin Lava
Danish LeMans Serie
11. Dennis Hassing
12. Martin Lava
13. Nicolai Andersson
FunnyRacing
11. Lars Mathis
12. Dennis Hassing
13. Kevin Nielsen
Tilføjelse til Teknisk reglement 2.1 FunnyRacing Ver II.
Efter at Bane El udvalget har fået mulighed for at teste de nye forhjulstrukne chassiser med SP 17,5 combo
sættet, er det konstateret at der er en væsentlig forskel i farten i forhold til det 13.0 motor sæt som der køres med i M-Chassiserne. Det er derfor besluttet at lave en tilføjelse til Teknisk reglement, så også de nye forhjulstrukne chassiser også må benytte dette motor sæt.
Venlig hilsen
Bane El udvalget
Vinter sæsonnens sidste løb blev kørt i Tølløse 30/3. Det var lige under 40 til start i alt og klart op til en hyggelig sæson afslutning. Vejret udendørs var faktisk så godt at en del efter løbet fik travlt med at komme ud på udendørsbanen og lige tage et par runder inden pokal overrækkelsen.
1. Bjarne Nyskov
2. Søren B. Sørensen
3. Nicolai Holt
Super Stock
1. Patrick Folman
2. Michael Ivø
3. Patrick Danielsen
1. Dennis Hassing
2. Nicolai Andersson
3. Mark Læssøe
1. Rasmus B. Nielsen
2. Jesper Folman
3. Martin Lava
Video: https://www.youtube.com/watch?v=nW-gIZ_WtM0
1. Rene Kok
2. Kevin Nielsen
3. Mikael Nielsen
Resustat af indendørssæsonnen 2013/2014
1. Bjarne Nyskov
2. Søren B. Sørensen
3. Danny Mansgaard
1. Casper Morgen
2. Michael Ivø
3. Claus Ryeskov
1. Dennis Hassing
2. Claus Ryeskov
3. Nocolai Andersson
1. Robert Hansen
2. Martin Lava
3. Jesper Folman
1. Rene Kok
2. Mikael Nielsen
3. Kevin Nielsen
DMSU's Bane el udvalg siger tak for en rigtig god vinter sæson 2013/2014. Der er været flot aktivitet i alle klasser.
Sommeren 2014 byder på en del nyheder og ændringer så husk at tjekke reglementet for den klasse du ønske at stille op i.
Løbskalenderen er klar og ligger på DMSU's side.
DMSU Bane El.
______________________________________________________________________________________
og godt race på banerne gennem sommeren.
______________________________________________________________________________________
Igen en stor nyhed fra det hårdt arbejdene Bane El udvalg Kik i reglementerne for klassen og læs hvilke ændringer der lægges op til på Landsmødet 9. marts. Der er blant andet tale om disse 2 forhjulstrukne fuldblods racere.
________________________________________________________________________________________
F1.190 Succen fortsætter
I vinter sæsonen har vi i DMSU kørt med 2 F1 klasser. F1.190 og F1.Classic. Foreskellen har dog været ret lille og derfor har vi set lidt på hva vi kunne gøre bedre til sommer sæsonen 2014. Vi har besluttet at foreslå at F1.190 klassen skal kører videre med samme reglement som den gør idag. Klassen har været en rigtig stor succes med mange deltagere. Eneste ændring vi har foreslået, er at sætte minimumsvægten op til 1050g som den er internationalt. Den gamle regel med 950g var målt ud fra en Classic bil der vejer noget mindre pga lettere dæk. F1.Classic bliver afløst af Danish LeMans Serie ( DLMS ) F1.Classic klassen derimod, den foreslår vi at vi nedlægger og erstattes den med den nye LM klasse. LM klassen er i kølvandet på F1 klassen på vej frem og vi har derfor udarbejdet et nyt reglement til denne klasse. Vi har valgt at give klassen lidt mere power med en SP 17.5T motor efter erfaringerne med Classic klassen der var lidt "under powered" pga det høje greb med skub dækkene. LM bilerne vejer også noget mere. Dem der tidligere har kørt med F1 Classis biler kan nemt bygges dem om til LM. Dette kræver kun en LM body og en SP 17.5T motor. Resten af bilen er stort set det samme. Udvalget har fået melding om at de Danske Hobby Butikker vil kunne levere det nye 17,5t Combosæt til samme priser som de 2 andre 13,5 og 21,5 SP Combosæt der køres med i DMSU DM serien. Stock - Super Stock og Modifeide bliver afløst af Touringcar klassen ( TC ) Deltager antallet har været af en størrelse i TC klasserne der ikke berettigere at opretholde 3 klasser, problemet blev drøftet på Bane El dialogmødet i efteråret 2013 og her var der stemning for at prøve med kun en TC klasse. Denne klasse kommer til at hedde Touringcar klassen ( TC ) og vil komme til at køre med det velkendte SP 13,5 t combosæt, vi håber på den måde at kunne skabe grundlag for en bæredygtig og attraktiv klasse. DMSU Bane EL _____________________________________________________________________________________________________
1. Dennis Hassing Tamiya TRF101 HE
2. Claus Ryeskov Tamiya F103 HE
3. Peter Sperling Tamiya F104 Pro 66 var tilmeldt DMSU DM2 løbet 10. November i Tølløse hvilket var rigtig flot. Især de nye F1 klasser trak rigtig godt med 27 kørere i F1 190 og 8 i F1 Classic.
49 Kørere havde taget turen ned til Lolland-Falster hvor der var budt til DM race i weekenden.
Det er med stor glæde at DMSU bestyrelsen kan meddele at Mark Læssøe er tiltrådt i udvalget for bane el. Mark læssøe har en stor viden inden for MRC sporten og er manden bag den meget populære facebook side F1RC DK. Mark siger om sig selv.
Jeg var første gang ude til et RC race i 1986 og var derefter helt solgt. Det ville jeg være en del af og året efter fik jeg min første Tamiya Grashopper. Gennem årene har jeg stort set kørt de fleste klasser i både ind og udland, der resulteret i flere top placeringer i DM, SM, SC samt deltagelse ved NM og EM. Til dagligt bor jeg i Nordsjælland med min familie, og har eget firma. Ud over RC går tiden også med lidt MTB race.
Formanden for bane El udvalget Dennis Hassing glæder sig sammen med den øvrige bestyrelse i DMSU til samarbejdet med Mark Læssøe.
_____________________________________________________________________________________________________
I Funny Racing var Dennis Hassing sikker på at tage mesterskabet, men de næste pladser kunne der kæmpes om, og i Stock klassen var det helt åbent hvem der skulle løbe med guldet. Nr. 1. Dennis Hassing Nr. 2. René Kok Nr. 3. Mikael Nielsen
Det siges at sidste gang NMRC afholdt et bane El løb var i 2009, men d. 4. august 2013 skulle det altså være igen.
I Funny Racing virkede Dennis Hassing også suveræn, men når han lod de efterfølgende komme op i nærheden blev der virkelig kæmpet, og de nærmeste var meget sultne for at hente ham. Det blev Dennis der tog 1. pladsen, tæt forfulgt af Michael Baungaard-Sørensen og Mikael Nielsen. I TC stock var det Nicolai Nielsen og Søren B. Sørensen der kæmpede om 1. pladsen. De to var meget lige hele dagen, men det var Søren der til sidst snuppede sejren.
Alt i alt en rigtig god dag, hvor der blev kæmpet hårdt, men kørt fair hele dagen. For os lokale var det en god mulighed for at se lidt andet end vi er vant til, selvom de små el biler ikke fylder meget på vores bane. El kørerne har meldt at de gerne vil besøge os til igen til næste år, så det ser vi frem til. Det samlede resultat kan ses her Der kommer link til flere billeder senere. NMRC takker alle for en god dag.
04-08-2013 På baggrund af en positiv dialog og kørernes godkendelse, er det besluttet at lave en samkøringsaftale vedr. DMSU DM6 og DASU DM4 i Glostrup.
Det betyder at løbet afholdes som først planlagt på Glostrups fine bane anlæg, og at forsikringsforholdene nu er i orden.
Vi ønsker alle et godt løb.
______________________________________________________________________________
På grund af forsikringsmæssige årsager har GRC valgt ikke at afholde DMSU DM6.
DMSU har taget mod tilbuddet fra MMRC i Tølløse om at træde til og afholde det på deres bane.
Derfor er DM6 flyttet til Tølløse og køres stadig på samme dato, altså d. 11. august.
______________________________________________________________________________
DMSU DM 4 HRCR
1. Johnny Lyng 2. Søren Andersen 3. Martin Lava
I Touringcar Stock klassen var det Søren B. Sørensen der kunne tage den samlede 1. Plads efterfulgt af Martin Lava, Gustav Langholm og Kasper Nissen.
1/10 EL Formel 1 var en klasse der blev kørt meget for 15-20 år siden.
Det har ligget meget stille med Formel 1 i meget lang tid, men det virker nu til at der igen er interesse for denne super fede klasse og der har da også været kørt nogle enkelte løb på klubbasis hen over vinteren både i Brøndby og Tølløse. BellaChallenge var en god indikator, for den spirende interesse for Formel 1 med 15 kørere fra både Danmark og Sverige. Da vi i DMSU gerne vil bakke op om denne spændene klasse, prøver vi at køre klassen som promotion klasse, dvs. at sommersæsonen bliver kørt som 1 race ad gangen uden mesterskabspoint, men naturligvis med pokaler. For at appellere bredt og få så mange som muligt ud og køre er reglerne holdt på et minimum. Regler: Chassis: 1/10 Formel 1 Motor: Kun standart silvercan MAX.15.000rpm ved 7,2V er tilladt.
Speedo. Uden timing
Strømforsyning til motor 7,2V-7,4V
Dæk: valgfrit Gummi/Skum
Efter sidste udendørs race som er i Glostrup d.11. August, vil vi evaluerer og vurdere om 1/10 Formel 1 skal køres som en official klasse. Til BellaChallenge havde jeg en god dialog med Thomas Anderson, som er tovholder på et lignende Formel 1 projekt med ca 25 kørere i Sverige. Han udtrykte en stor interesse for samkørsel med Danmark. Hvem ved hvor stort det kan blive på sigt :-) Vi håber at I vil tage godt imod dette tiltag og komme ud og køre Formel 1 Mvh. Dennis Hassing
Formand Bane-EL DMSU
Dato ændring for DM2 og DM6 Venlig hilsen
Bestyrelsen
Dansk Model Sports Union
Sammenlægning af løb med 1:10 Nitro: Her var der skepsis men man ønskede at lave et prøve løb og det blev vedtaget at Nitro kørerne bliver inviteret med til det første DM el løb i Greve, for nitro kørerne vil dette løb bare være et trænings løb. Mike Gosvig og Dennis Hassing
Det er bare at sætte systemet i bilen(indstil efter sender), og så kører man. Der er 3 indstillings muligheder på Cirtix. Et klart hit for køreren, der måske ikke har lyst/evner til at sætte sig i "gamet" omkring timing i speedoén. DMSU 1 blev kørt på Tølløse banen. Den har flere år på bagen og tæppet har et godt greb. Det er slidt, og kunne godt trænge til at blive udskiftet. Men klubben ved ikke, om de må beholde lokalerne. Kommunen i Tølløse havde store planer for området før finanskrisen, men de er nu gået i stå. Klubben venter på svar fra kommunen. Banen kan virke lidt skræmmende for nye folk. De lokale kører mega stærkt og banderne er af træ. Bilen skal ikke ramme disse kanter, før styrtøjet og bærearme ikke vil ”lege” med mere. Men når man først kommer i gang og tør at give gas, så er den faktisk morsom at køre på. 40 kørere var tilmeldt i klasserne. Søndagen morgen blev meget dramatisk. Pludselig som lynet fra en klar himmel stod en funny racing bil i flammer. Store flammer kom fra den lille bil. Heldigvis er Ole Hansen brandmand, så der var ingen panik. ”stille og roligt” fik Ole Hansen lagt et tæppe over bilen, og fik den ud i det fri, hvor han lagde den i en spand.
Det vil sige 2 mesterskaber, men klasserne kørte sammen. Tamiya M06 var de hurtigste på Tølløse banen. Jørn Birkebær stillede til start med en Dennis Hassing bygget M06 og var hurtig. Bjarne Nyskov var også mega hurtig, han var hurtigst af alle. Der køres efter tid, hvor de 3 hurtigste sammenhængende omgange bliver lagt sammen. Dennis Hassing stillede til start med sin Mini varevogn og var hurtigste M05 kører. Michael B. Sørensen var også med helt fremme.
Steven M. Olsen er også meget mega hurtig, og kan godt følge de hurtigste. Nicolai Pedersen kommer også fra large scale verden og på sin hjemmebane kunne han måske overraske. Der er svensk deltagelse med Oliver Olsson og han havde også god fart i bilen. Martin Lissau har til start med den nye XRAY T4 og han havde kørt nogle få trænings omgange før søndagens løb. Mike Gosvig havde en god top placering med fra Tinglev. Den sidste kører der måske kunne blande sig i toppen var Frederik B. Mikkelsen, der også var på hjemmebane.
Den færdige løbs kalender kommer på siden her i uge 40. Motor og dæk valg til Bane EL 2012 / 2013 El kørerne har ønsket at gøre Stock og Super Stock klassen mere attraktiv og billig. I Stock klassen er det foreslået at der ikke skal være krav til, at motore, fartregulatorer og batterier skal stå på noge godkendelses liste. I Super Stock er der foreslået at man køre med samme motorsystem som bliver benyttet i ETS turneringen. Der er derfor truffet beslutning om at lave disse ændringer. Stock klassen. Batterier: Max 7.4 volt, Lipo batterier skal være i hardcase. Motor: Competition V3.0 13.5R Motor PN#138135V3 med 0 til 10 grader endbell. Ingen former for modifisering på motoren er tilladt, dele der udskiftes skal være de orginale dele og naturligvis magen til de dele der bliver udskiftet. Regulator: Cirtrix Stock Club Race ESC PN# 12280
Stock, Super Stock og Modifiedklassen.
|
29. juli 2012 Mike Gosvig Formand for Bane el udvalget Det er med stor glæde at DMSU bestyrelsen kan meddele at Mike Gosvig er tiltrådt pladsen som formand for Bane el i DMSU.
Mike er en dygtig kører og er nykåret mester i R/C sporten. og har stor indsigt i hvad der rør sig i Elbil klasserne.
Med i bane el udvalget er også Dennis Hassing, der glæder sig til samarbejdet med Mike.
DMSU øvrige bestyrelse glæder sig til et godt og konstruktivt samarbejde
med Mike.
Venlig hilsen
Bestyrelsen
Dansk Model Sports Union
_____________________________________________________________ |
|
DMSU DM 1 i Glostrup Jeg havde lidt ekstra sommerfugle i maven, da jeg kørte fra Odense lørdag morgen for at deltage i et EL DMSU løb. Dennis Hassing var årsagen. Han havde nemlig bygget en Funny Racing car til mig på baggrund af en Tamiya M06. Bilen var indkøbt som stumper og han havde samlet den efter de erfaringer, han har gjort sig gennem de sidste måneder, hvor han har kørt med M06 chassiset. Jeg havde fået Tages Garage til at male en WV GTI til mig. Flot bil synes jeg selv. Jeg har ikke deltaget i et el løb i flere år, og det er længere tid siden jeg har kørt på Glostrup banen. Jeg har altid godt kunne lide banen og synes det er Danmarks bedste el bane, der findes. Det var også med til at være ekstra spændt. Hvis du ikke har deltaget i et El løb udendørs, så skal du prøve Glostrup banen. Vejret var desværre ikke det bedste til RC race. Fra Odense til Slagelse regnede det, og i Glostrup var det koldt og regnfuldt. Bilen skulle lige have det ekstra check, før den kunne køre. Motorsystem skulle indstilles. Body skulle klippes til og rettes ind, som den passede på bunden. Det største problem kom dog da jeg lige sættes batteri i bilen. Dennis Hassing havde bygget bilen om ved styre styrtøjet, derfor var mine batterier for høje. Men klassen er kendt for at man hjælper hinanden, og Lars Mathis var straks klar med et batteri, jeg kunne låne. Det var højde, der var problemet. Efter to timer med klargøring var bilen klar, men vejret ville det anderledes. Det regnede stille og roligt men banen var glat, så ingen træning med bilen. Der var 18 kørere til start. Feltet var en blanding af Tamiya M06 og M05. Efter tidtagningen stod det klart at baghjuls bilen M06 var det hurtigste. Johnni Lyng, Thomas Mortensen og Dennis Hassing. Hvis du som læser, tror at klassen ikke er spændende og kørere ikke har top klasse, så kan du godt tro om igen. Topkørere som Thomas Mortensen, Nicolai Anderson, Johnni Lyng, Jacob Lund og selvfølgelig Dennis Hassing gør at klassen har en høj standard. Flere kørere vil sikkert komme til, når ”rygterne” og kendskabet til klassen kommer ud til de ”brede” masser. Det er en fin klasse for dem, der ikke synes det er morsomt at køre touringcar i eks. Superstock. Motor systemet er nemt at sætte op, og bilerne kører godt på skumdækkene, som ”giver” masser af greb. Efter første runde var jeg klart langt nede i feltet, bilen kørte ikke godt, for at sige det pænt. Ok, jeg havde kørt large scale for 14 dage siden, og det lå stadig i fingeren. Dennis kikkede lidt på bilen og i 2. runde var tiderne OK. I toppen havde Dennis og Thomas en kamp om pole. Thomas havde kørt 51.931 og Dennis var ca. 2 sekunder langsommere på de 3 flyvende omgange. Johnni Lyns var bedst af resten. I 3 runde kunne Dennis køre 0:52.286, men Thomas havde kørt 0:51.895. Dyb konstration i pitten - her er det Nicolai Anderson og Michael Baungaard-Sørensen. Med 18 kørere til start, blev der kørt B-finale også. 9 mand i hver finale. Efter nogle spændende B-finaler kunne René Kok vinde foran Søren Nygaard, der kunne vinde sidste finale, men rene havde vundet de to første. Det køres med flyvende start i finalerne, og ved 1. A-finalen havde kørere kun en opvarmnings omgang og det var for lidt for mit vedkommende. Mine bagdæk havde jeg smurt med dækmiddel, men jeg viste der ville gå 5 omgange før bilen kørte godt, men i en finale er der ikke plads til at ”liste” rundt i starten. Nicolai Anderson havde problemer med bilen og kom ikke til start. I front havde Thomas og Dennis kamp om 1.pladsen. Men Thomas havde for mange fejl, så Dennis kunne ”slå” en hul og vinde 1.finale med ca. 5 sekunder. Der køres ikke på tid, men efter omgange. Både A-og B-finale skulle køre 36 omgange. Det tog for de hurtigste ca. 11 min. Jeg fik mig kørt op på 6.pladsen, men kun fordi flere deltagere måtte udgå. Lars Mathis – eneste mand med en M05 i A-finalen. I 2.finale var starten igen rodet, idet to biler foran mig kørte sammen under opvarnings runden og jeg ventede på dem, og var langt væk på fonten da starten gik. Thomas Morten kørte et fint løb og havde godt styr på Dennis. Hvis Dennis kom fortæt på kunne Thomas ”skrue” lidt op for temporet. Thomas havde sejren i hånden, men sådan skulle det ikke gå. På sidste omgang skulle Thomas overhale mig på langsiden. (Thomas bil kørte mega stærkt på langsiden i forhold til min) Thomas kom hurtigt op til mig og halede mig let. Jeg havde trukket langt ud til min højre side, men jeg må havde fejl vurderet afstanden, jeg ville trække ind bag ham, men jeg ramte hans bil og han røg i græsset. Ude i græsset holdt hans bil, og Dennis kunne vinde finale nr. 2. Surt for Thomas, og jeg kan ikke undskylde nok. Thomas bandede i tårnet og det er helt forståeligt. Dennis havde kørt stærkt hans bedste tid var 17.069. Jeg sluttede på 7.pladsen igen for fordi andre havde uheld. Men Dennis havde vundet sammenlagt, og til 3.finale prøvede han sin forhjulsbil M05. Han måtte dog udgå med motorproblemer. Thomas havde ingen problemer og vandt sidste finale. Slut resultat blev Dennis vinder foran Thomas Mortensen og Nicolai Anderson på 3 pladsen. Der blev kørt andre løb end funny racing. I DMSU har man en sportsmand klassen, desværre stille kun to til start. Det var sønnerne af Jacob Lund og Thomas Mortensen. Victor Mortensen vandt fin stil over Casper Lund. I modfied og Superstock var Mike Gosvig til start, og han god fart i begge biler. Ingen kunne true ham og han havde en let dag på kontoret. I Superstock var Steven M. Olsen, der eneste der kunne true Mike lidt. Men han manglede i hver finale ca. 4 sekunder for at komme op til Mike. Mike hurtigste tid i finalerne var 15.652. I Modfied var Gosvig under ”pres” af Steffan Christensen. Men Steffan manglede ca. 3 sekunder i de indledende. Mike vandt de to første finaler. I 3 finale ”legede” han og sluttede kun på 2.pladsen efter Christensen. Vejret var blevet godt til de sidste finaler. Jeg havde haft en fin dag sammen med nogle dejlige morsommere og skæve mennesker, og farten må jeg hjem og finde i min nye bil en Tamiya M06. Må måske træne lidt og finde de sidste 1/10 i bilen, og øve mig lidt mere med at køre mod hurtige folk. Resultater. Der er fejl i funny racing på grund af tæller fejl. Næste løb er i Tølløse d. 20/6. Tak til Dennis Hassing for al hjælpen og billedet.
Stock klassen.
Stock, Super Stock og Modifiedklassen.
|